Direktlänk till inlägg 31 mars 2014

Så här blev mina fynd...

Av mymess - 31 mars 2014 13:48

Nu är jag helt klar med mina skåp.
Tänk att jag bara betalade 250 kronor för så här bra förvaring! Då räknade jag inte med vad färgen kostade men jag köpte två små burkar färg (en vit och en blå) och blandade själv ihop till nyansen jag ville ha så jag har sparat pengar på så vis också.
Att bryta färg i butik är ju dyrt om man jämför så jag har sparat några hundralappar på färgen ändå. Nu har jag iallafall målat färdigt och jag är så nöjd med skåpen.
Här kan jag gömma allt som jag inte vill att barnen ska få tag i och låsa in det:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mymess - 6 augusti 2014 21:51


För ett tag sedan köpte jag ett akvarium på facebookloppis. Yngsta sonen har varit väldigt intresserad utav hav,fiskar och speciellt hajar ganska länge, så en gång lovade jag honom att han skulle få ha fiskar hemma. Så hittade jag då det här akvari...

Av mymess - 4 juli 2014 08:05


Virket till denna plockade jag i skogen. Hade tur och hittade två stolpar som någon kastat när de byggde en fårhage en bit bort och stegen är bara vanliga grenar som låg på marken. Jag målade den vit och nu ångrade jag det då den, när den ställdes ...

Av mymess - 3 juli 2014 15:41


Idag har jag målat en rottinghylla vit. Det var väldigt pilligt så skulle jag göra om det så hade jag köpt en sprayburk och hållt mig utomhus men nu var det ju regn så då blev det som det blev...skvättigt på golvet t.ex. Nu är det iallafall gjort....

Av mymess - 2 juli 2014 13:50


Hittade en bräda i skrubben som låg och skräpade så det blev ett litet hyllplan i byrålådan och så målades det och nu är det klart:) ...

Av mymess - 1 juli 2014 21:14


...och organisering. Vår lilla kaffehörna brukar bli rätt så stökig så jag har googlat massa bilder på snygga kaffestationer och inser att jag inte har utrymme för en sådan men jag blev inspirerad och tog en gammal byrålåda som jag sparat från en t...

Ovido - Quiz & Flashcards